Koulutuksen tavoite

Koulutuksessa opit millaisia mahdollisuuksia LinkedIn mainostajalle tarjoaa. Osallistujat oppivat myös mainostyökalun konkreettista käyttöä pääpiirteittäin.

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

Kurkista myös kaikki LinkedIn-koulutuksemme, jos juuri maksettu mainonta ei ole koulutuksen tärkein pointti.

Koulutuksen keskeinen sisältö 

Webinaarin sisältö:

  • LinkedIn yritysprofiilin ja mainostili
  • LinkedInin mainosmuodot
  • LinkedIn verkkosivupikseli
  • Mainonnan tavoitetyypit
  • Mainonnan kohdentaminen LinkedInissä
  • Budjetointi
  • Mainonnan tulosten analysointi

Kokonaisuus sisältää kahden tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen.

Kenelle koulutus on suunnattu?

LinkedInin peruskäyttö tulisi olla jo tuttua. Siirrymme suoraan maksettuun mainontaan, emme käy Linkedinin muuta käyttö lävitse. Koulutus sopii kaikille markkinoinnin, myynnin, viestinnän ja liiketoiminnan parissa työskenteleville ihmisille, jotka haluava oppia LinkedInin kaupallisen hyödyntämisen mahdollisuudet.

Kouluttaja esittelee LinkedIn-mainonnan kohdennusvaihtoehtoja tällä videolla

Tästä koulutuksesta kouluttajan aiemmin saamia palautteita:

"Lämmin kiitos siis, saimme hyviä vinkkejä ja työkaluja lähteä toteuttamaan mainontaa myös Linkkarissa."

 

"Sain vinkkejä myös henkilökohtaiseen Linkkariin bonuksena, ja uskon että muutkin saivat!"

 

"Erittäin selkeä ja hyvä kouluttaja, joka tietää tasan mistä puhuu. Rauhallinen koulutustyyli, hyvin perillä LinkedInnin uusimmistakin jutuista. Hiukan ajankäytöllisiä ongelmia, mutta yliaikaa ei mennyt kuitenkaan kuin 10min. Itseäni ei haitannut, koska aihe oli kiinnostava (ja ekaa kertaa tämä formaatti käytössä, ihan ymmärrettävää myös). Suosittelen ehdottomasti vastaavaan osallistumista, jos haluaa päästä LinkedIn mainontaan kiinni. Kiitos tehotunneista, money well spend!"