Tuntuuko että... 

  • Somemarkkinoinnin muuttuvissa trendeissä kartalla pysyminen on vaikeaa?
  • Kohderyhmää kiinnostavan sisällön keksiminen on haastavaa?
  • Tavoitteiden asetanta tai tulosten saaminen somemarkkinoinnissa on monimutkaista?
  • Voisitte saada enemmän tehoja irti somekanavistanne?
  • Ulkopuolisen näkemyksestä tai vinkeistä sometekemiseen olisi iso apu?

 

Kutsukaa apuun Kuulun Someagentti

Kuulun asiantuntija selvittää yrityksenne somekanavien nykytilan. Saatte ajankohtaisen tiedon, miten somekanavillanne menee. Lisäksi saatte konkreettiset kehitysideat ja toimintaohjeet, jotka käymme yhdessä läpi.

Saatte konkreettisia ja yrityksellenne räätälöityä ehdotuksia, kuinka somemarkkinoinnin avulla:

  • Pääsette liiketoiminnallisiin tavoitteisiin ja haluttuihin tuloksiin. 
  • Tiedätte, mihin erityisesti kannattaa panostaa somekanavissanne.
  • Osaatte käyttää resurssinne oikein niin ajallisesti kuin rahallisestikin.

Miten projekti etenee?

Projektiin kuuluu:

  • Alkukartoitus ja oikeuksien jakaminen (15 min.)
    • Lähetämme sinulle/markkinointitiimillenne lyhyen taustatietokyselyn auditointia varten.
    • Someagenttimme saa oikeudet tarvittaviin kanaviinne.
  • Aloituskeskustelu (1 h)
    • Keskustelemme kanssanne taustatietokyselyn pohjalta auditoinnin toiveista ja tunnistetuista somemarkkinoinnin tarpeista.
    • Someagenttimme tutkii ja analysoi somekanavanne.
  •  Loppuraportti ja palautekeskustelu (2 h)
    • Käymme kanssanne yhteisesti läpi analyysin ja annamme toimenpide-ehdotukset somekanavienne kehittämiseen.
    • Lähetämme teille PDF-muotoisen analyysin.

Aikaanne kuluu vain 3 tuntia!

Mitä saatte?

  • Kattavan kanavakohtaisen someanalyysin ja toimenpidesuunnitelman
  • Ennakkotietokyselyn ja aloituspalaverin pohjalta räätälöidyn analyysin, jonka jälkeen tiedätte, miten somekanavillanne menee ja miten niitä kannattaa kehittää, jotta pääsette liiketoiminnallisiin tavoitteisiin.
  1.  

Kuka Someagentti -palvelun käytännössä toteuttaa?

Tiimimme koostuu digimarkkinoinnin ammattilaisista, joiden joukosta valitsemme jokaiselle asiakkaalle parhaan tekijän. Someagenttinne voi olla esimerkiksi Miia, Henna tai Vilma – linkkien takaa voitte tutustua heidän kirjoituksiinsa Kuulun blogissa!

Mitä raportin jälkeen?

Someagentti™ -palvelun käyttö ei sido teitä mihinkään jatkotoimenpiteisiin kanssamme. Tuotamme teille mahdollisimman kattavan analyysin ja toimenpide-ehdotukset.

Voitte itse analyysin jälkeen päättää kuinka toimia, kuten:

  1. Ette tee mitään.
  2. Teette toimenpiteet itse.
  3. Ostatte kilpailijalta tai nykyiseltä kumppaniltanne.
  4. Ostatte työn meiltä.

Someagentti palvelu ei sido sinua mihinkään

 

Näin saat parhaan hyödyn irti Someagentista

Someagentin prosessi muovautuu täysin tarpeidenne mukaisesti, ja siitä voi rakentaa teille sopivimman kokonaisuuden ketterästi ja vaivattomasti.

Useat asiakkaamme ovatkin yhdistäneet Someagentin helposti erilaisiin koulutuksiimme, joiden sisältö on räätälöity yhdessä heidän tarpeidensa ja analyysissa nousseiden toimenpide-ehdotusten pohjalta.

Olemme myös Someagentin analyysin avulla tuottaneet erilaisia someohjeistuksia sekä -strategioita, rakentaneet konsepteja, uudistaneet brändin visuaalista ilmettä ja aloittaneet jopa strategisia kumppanuuksia.

Yhdistämällä Someagentin osaksi laajempaa kokonaisuutta, voit olla varma, ettet jää analyysissa nousseiden kehitysideoiden kanssa yksin!

 

Asiakaspalaute:
100 % käyttäjistä suosittelee palvelua

"Kuulun someagentti auttoi meitä kartoittamaan somekanaviemme nykytilanteen sekä antoi konkreettisia kehitysideoita. Saimme myös neuvoja, miten meidän kannattaa tulevaisuudessa kohdistaa resurssimme, jotta pääsemme entistä parempiin tuloksiin.

Someagentti sai meidät iloisella persoonallaan ja asiantuntevalla otteella inspiroitumaan ja innostumaan somesta ja sen erilaisista mahdollisuuksista. Iso kiitos!"

Riikka Harjula, Museo- ja tiedekeskus Luuppi




"Someagentti-palvelussa parasta oli käytännölliset ehdotukset ja palaute. Asioita oli selvitetty ja ymmärretty asiakkaan näkökulma. Ei tarjottu pelkästään esimerkiksi staattista raporttia. Tämä oli parhaimmillaan sellainen "kuolleiden kulmien" tarkistus ja nosto asioista, joita emme huomanneet tai joihin olimme tyytyneet."

B2C-tuotekauppaa tekevä yritys

 

"Parasta olivat konkreettiset neuvot ja ulkopuolisen näkemys."

B2B-palveluliiketoimintaa tekevä yritys

"Meille oli eniten hyötyä argumenteista, jolla saamme lisää resursseja tietynlaiseen tekemiseen ja seikkaperäiset ratkaisuehdotukset näihin. Eri organisaatiot suhtautuvat tiettyihin asioihin tietyllä tavalla asenteellisesti ja näiden asenteiden murtamiseen tarvitaan monesti myös ulkopuolista apua."

B2C-tuotekauppaa (verkkokauppa ja kivijalka) tekevä yritys

"Näitte hyvän ja vahvistitte sitä kautta tekemistä. Annoitte meille uusia ideoita."

B2B-palveluliiketoimintaa tekevä yritys

"Koen, että saimme neuvoillanne uutta suuntaa sekä intoa tekemiseen. Aiomme ehdottomasti hyödyntää palautetta tulevaisuudessa, kun suunnittelemme ja toteutamme sisällöntuotantoa."

B2C-tuotekauppaa (verkkokauppa ja kivijalka) tekevä yritys

 

Miten Someagenttierottuu muista vastaavista auditoinneista asiakkaiden mielestä?

"Helposti lähestyttävä konsepti, ei vaan kartoitus vaan myös toteutettavia toimenpiteitä."

"Mielestäni tämä oli erottuva palvelu. Meille on paljon tarjottu esimerkiksi erikoistunutta analytiikkaa tai jotain seikkaperäistä kvantitatiivista raportointia. Tämä on kuitenkin asia, jossa me olemme hyviä ja jossa ainoastaan meillä on käytettävissä riittävä tieto. Mielestäni tämä palvelu osui sopivaan saumaan ajallisesti ja tarpeiden näkökulmasta." 


Miksi luottaisitte meihin?

Autamme asiakkaitamme menestymään ja kasvamaan markkinoinnin keinoin.
Katso videolta, mitä Taija Paavola SOL Palvelut Oy:stä kertoo yhteistyöstämme.

Taija Paavola, viestintäpäällikkö, SOL Palvelut Oy

"Parasta yhteistyössä on ollut uusien asioiden ideointi. Suunnitellaan parin kuukauden välein meidän kuukausikalenteria, sisältöjä ja päivityksiä eteenpäin. Se helpottaa meidän arkea huomattavasti."


"Ollaan saatu hyviä tuloksia meidän yhteistyöstä Kuulun kanssa: uusia nettisivukävijöitä, työhakemukset ovat lisääntyneet ja sitä kautta saatu lisää tekijöitä, kampanjat ovat toimineet hyvin ja sitä kautta saatu lisää liikevaihtoa ja euroja."

 

Veinalotta Vesterinen, markkinointipäällikkö, Hiihtokeskus Iso-Syöte

"Suosittelen Kuulua kumppaniksi, koska Kuulunautin ammattitaidon lisäksi käytössä on koko ison Kuulu-tiimin ammattitaito."

 

Satu Laitinen, markkinointikoordinaattori, Sievin Jalkine

“Yhteistyö on ollut erittäin mukavaa, antoisaa ja sitä mitä on lähdetty hakemaan: uutta näkökulmaa tekemiseen.”

Mitä Someagentti™ maksaa?

Someagentti™ -palvelun hinta on alkaen 3200 € + alv.
Hinta tarkentuu auditoitavien kanavien määrän mukaan (orgaanisen tekemisen analysointi 3–6 kuukauden aikaväliltä).

Voimme analysoida myös maksetun mainonnan menestymistä ja siitä teemme erillisen tarjouksen. Tyypillisin Someagentin hinta mainonta sisältäen, on 4500 € + alv.

Miksi sosiaalisen median kanaviin kannattaa panostaa?

Tuette yrityksenne strategisia tavoitteita

Erityisesti poikkeusaikoina ja niitä seuraavien kasvuspurttien aikana somekanavien avulla pystytte viestimään nopeasti ja sitouttamaan yrityksenne asiakkaita.

Sitoutatte, ilahdutatte ja autatte asiakkaitanne

Toimiva asiakasviestintä on sitä, että pystytte viestimään niissä kanavissa, missä asiakkaanne jo ovat. Oikea-aikaisuus yhdistettynä oikeaan viestiin muuttaa seuraajanne asiakkaiksenne.

 

Yhteenvetona

Someagentin analyysillä ja toimenpide-ehdotuksilla saatte somekanavanne tuottamaan haluttuja tuloksia – ja tulokset näkyvät varmasti myös kassassanne!

Mitä jos tämä ei toimikaan?

  • Saatte rahanne takaisin, jos ette saaneet mitään uusia konkreettisia kehitysehdotuksia ettekä olleet tyytyväisiä tekemäämme analyysiin.
  • Ette sitoudu mihinkään jatkosopimukseen.

Varaa aika Someagenttiesittelyyn!

Jos Someagentti™ -palvelu kiinnostaa teitä, niin varatkaa esittelyaika oheisella lomakkeella, niin olemme teihin mahdollisimman pian yhteydessä.

CTA ota yhteyttä 300px