Koulutuksen tavoite 

Brändi on aina yksilöllinen kokemus, joka syntyy ihmisen mielessä. Vaikka yritys ei suoraan pysty vaikuttamaan asiakkaan tai työntekijän brändikokemukseen, sitä pystyy kirkastamaan muun muassa yhtenäisellä viestinnällä sekä läpinäkyvällä yrityskulttuurilla.

Brändin rakentaminen ei ole vain kauniita logoja tai fontteja, vaan prosessi, joka kattaa kaiken yrityksen toiminnan aina yrityksen arvoista asiakaskokemukseen. Brändimielikuvaa ei rakenneta yhdessä yössä eikä vuodessa, vaan jokainen yrityksen yksittäinen teko luo mielikuvaa yrityksen toiminnasta. Brändin tarkoituksena on jättää muistijälki asiakkaaseen ja herättää luottamusta. Kun näissä onnistutaan, tulos näkyy positiivisesti myynnissä ja liiketoiminnassa.

Koulutuksessa käymme läpi brändin rakentamisen merkitystä ja keinoja, miten yrityksen brändiä voi kehittää tai kirkastaa.

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

Koulutuksen keskeinen sisältö  

Webinaarin sisältö: 
  • Miksi brändin rakentaminen on tärkeää?
  • Miten brändiä kehitetään tai kirkastetaan?
  • Miten brändäyksellä voi vaikuttaa myynnin kasvuun ja asiakaskokemukseen?
  • Yrityksen arvojen, tarinoiden ja vuorovaikutuksen merkitys brändäyksessä


Kokonaisuus sisältää kolmen tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen. 

Kenelle koulutus on suunnattu? 

Koulutus on suunnattu yritysten johdolle, markkinoijille ja yrityksen tai tuotteen kehityksestä vastaaville.

Aika: ke 14.10.2020 klo 13-16
Kouluttaja: Mari Kellokumpu
Hinta:
300 eur + alv.
Ilmoittautuminen ja peruutukset 
viimeistään to 8.10.

 

Kouluttajan aiemmin saamia palautteita:

“Marilla on mukava tapa kouluttaa - on kiva, kun ope laittaa persoonansa peliin :)” 

"Erittäin hyvä kouluttaja, selkeä ulosanti."