Koulutuksen tavoite

​Tämä koulutus on tarkoitettu erityisesti sellaisille henkilöille, joiden vastuulla on kehittää verkkosivuston sisältöä tai toimivuutta, mutta jolla ei ole teknisiä valmiuksia esimerkiksi koodaukseen.

Verkkosivuston kehitystyö on prosessi, jossa täytyy ottaa huomioon hyvin erilaisia viestinnällisiä, markkinoinnillisia, visuaalisia ja psykologisia seikkoja. Tämän koulutuksen tavoitteena on tuode esille ne moninaiset näkökulmat, jotta osallistujat osaavat jatkossa verkkosivustoa kehittäessään miettiä kehitystyötä eri näkökulmista tai osaa pyytää apua tiettyihin osa-alueisiin, jos ne eivät ole itsellä hallussa.

Koulutuksen keskeinen sisältö 


Palvelumuotoilulla pyritään parantamaan asiakaskokemusta kokonaisvaltaisesti. Digitaalinen palvelumuotoilu taas keskittyy verkkokokemuksen ja verkkopalvelun sujuvuuden parantamiseen.
 
Verkkosivuanalytiikan avulla pystymme selvittämään verkkopalvelumme nykytilanteen ja miten sitä tulisi kehittää. Näemme sieltä miten asiakkaat sivustolla nykyisin liikkuvat, missä kohdissa he eivät välttämättä pääse eteenpäin, ja näin ollen mitä osa-alueita meidän tulisi verkkopalvelussamme kehittää.
 
Analytiikan avulla voimme muotoilla digipalvelumme sujuvammin käytettäviksi ja palvelukokemuksesta miellyttävämpiä.
 
Tämän koulutuksen jälkeen 
 
  • Ymmärrät, millaista tietoa verkkosivukävijöistä on mahdollista saada

  • Miten voit verkkosivustoanne kehittää.

  • Miten eri kohderyhmänne kuluttavat sisältöjänne ja käyttävät verkkosivustoanne.

  • Miten verkkosivustonne tällä hetkellä palvelee organisaationne liiketoiminnallisia tavoitteita.

  • Missä kohti sivustoanne voisitte mahdollisesti tehostaa viestintäänne tai myyntiponnistuksianne.
 
Työkalut, joista puhutaan:

- Miten voit käyttää Google Analyticsia digitaalisen asiakaskokemuksen analysointiin
- Verkkosivun kävijäkokemukseen tarkoitetut työkalut
- Verkkosivu digitaalisen palvelumuotoilun keskiössä
- Laskeutumissivut ja CTA:t
- Markkinoinnin automaation käyttöesimerkkejä
- AB-testaus digitaalisessa palvelumuotoilussa
- AB-testauksen työkaluja
- Klikkipolut

Katso alta video, jossa kouluttaja kertoo sisällöstä tarkemmin

Kenelle koulutus sopii

Tämä koulutus sopii yrityksen viestinnästä, markkinoinnista ja liiketoiminnan kehityksestä vastaaville henkilöille.

Koulutuksessa opit miten suunnittelet verkkosivuston käyttämisen sujuvaksi ja miellyttäväksi asiakkaillesi. Käymme läpi miten erilaisia analytiikkatyökaluja voidaan käyttää selvittämään digitaalisen palvelun nykytilaa ja millaisilla työkaluilla voidaan kehittää verkkopalveluita eteenpäin.  

AIKA: to 7.10. klo 12-16
KOULUTTAJA: Jonna Muurinen 
HINTA: 350€ + alv - Saat 20 € alennusta maksaessasi webinaarin heti Holvi-verkkokaupassa! Linkki Holviin tulee ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiisi.
Ilmoittautuminen ja peruutukset viimeistään ma 4.10.

HUOM. Webinaaritallennetta ei toimiteta automaattisesti, mutta poikkeustapauksissa voit sopia tallenteen toimittamisesta kouluttajan kanssa etukäteen.

Peruuttamatta pois jääneiltä laskutamme puolet koulutuksen hinnasta.

Koulutuksesta sanottua

Kouluttaja hallitsi hyvin asiansa. Erityiskiitos siitä, että näytti oman organisaation sivuja esimerkkinä. Oli kiva kuunnella kouluttajaa, joka myös käytännössä tekee asioita, joita kouluttaa. Osaaminen ja kokemus näkyi ja kuului.

 

Koulutuksen sisältöä räätälöitiin osallistujien mukaan. Vaikka tulimme hyvin erilaisista organisaatioista, ainakin itsellä jäi vaikutelma, että kaikki olivat tyytyväisiä sisältöön.

 

Hyvä sisältö!

 

Sujuva ja hyvätahtinen tilaisuus, kiitos Jonnalle! Sopivan kokoinen ryhmä, mahdollisti hyvän keskustelun ja kysymysten käsittelyn.


Lue myös kirjoituksemme aiheesta

Verkkosivuston kehitys analytiikan avulla