Koulutuksen tavoite

TikTok on lyhyessä ajassa muovannut suhdettamme videosisältöihin. Vuonna 2022 se on ohittanut käyttäjäluvuillaan esimerkiksi Twitterin, Snapchatin ja Pinterestin. TikTokin räjähdysmäisestä suosiosta kertovat myös muiden somekanavien kopiot formaatista, kuten Instagram Reels ja YouTube Shorts.

Tässä koulutuksessa perehdytään TikTokin mahdollisuuksiin yrityksen markkinoinnissa. Lisäksi saat konkreettisia vinkkejä sisällöntuotantoon ja TikTok-videoiden kuvaamiseen, jotta opit tuottamaan kanavakulttuuriin sopivaa sisältöä ilman noloja kömmähdyksiä.

Koulutuksen keskeinen sisältö 

  • Miksi yrityksen kannattaa olla TikTokissa
  • Millainen sisältö toimii TikTokissa parhaiten
  • TikTokin trendit ja kanavakulttuuri
  • TikTok-videon kuvaaminen, editointi ja julkaisu
  • Kuinka saada näkyvyyttä TikTokissa
  • Maksetun mainonnan mahdollisuudet TikTokissa

Kokonaisuus sisältää kolmen tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen.

Kenelle koulutus on suunnattu?

Koulutus on suunnattu markkinoinnin ja viestinnän parissa työskenteleville ihmisille, jotka ovat kiinnostuneet TikTokin mahdollisuuksista. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa ymmärrystä tai kokemusta TikTokin käytöstä.

Mitä tarvitaan mukaan koulutukseen?

Luo itsellesi TikTok-tili ennen koulutukseen osallistumista, niin pääset tarkastelemaan sen toimintoja koulutuksen aikana. Henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettu yksityinen tili riittää.

Ajankohta ja hinta

Ajankohta: ke 28.9.2022 klo 13-16
Kouluttaja: Henna Kuvaja
Hinta:
300 € + alv - Saat 20 € alennusta maksaessasi webinaarin heti Holvi-verkkokaupassa! Linkki Holviin tulee ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiisi.

Ilmoittautuminen ja peruutukset 
viimeistään ma 26.9.

HUOM. Webinaaritallennetta ei toimiteta automaattisesti, mutta poikkeustapauksissa voit sopia tallenteen toimittamisesta kouluttajan kanssa etukäteen.

Peruuttamatta pois jääneiltä laskutamme puolet koulutuksen hinnasta.