Koulutuksen tavoite
Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille ymmärrys, miten TikTokia voi hyödyntää yrityksen markkinoinnissa, myynnissä, viestinnässä ja rekrytoinnissa. Osallistuja saa käsityksen sekä orgaanisesta että maksetusta markkinoinnista.
Vinkkejä saadaan myös visuaalisen materiaalin tuottamiseen nopeasti ja helposti, vaikkei osallistujalla olisi aiempaa kokemusta videoiden tekemisestä.
Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.
Koulutuksen keskeinen sisältö
TikTok on juuri nyt olennainen osa kuluttajamarkkinointia tietyille asiakassegmenteille, mutta jollei itse ole asiaan vielä tutustunut, käytön opettelu saattaa olla työlästä. Siksi teemme koulutuksessa oikeasti ensimmäiset sisällöt TikTokiin. Julkaisukynnyt jää muuten ikuisiksi ajoiksi liian korkealle.
Koulutus on hyvin käytännönläheinen, osallistujat pääsevät konkreettisesti tuottamaan sisältöjä. Kouluttaja Henna Kuvaja on Kuulun Art Director ja ammattigraafikko, jolla on vuosien kokemus toimivista somekuvista ja somevideoista. Saat häneltä palautetta tekemistäsi sisällöistä sekä ideoita sisällöntuotantoon.
- TikTokin kanavakulttuuri
- Ketä seurata
- For you page
- TikTokin algoritmi
- TikTok-trendit
- TikTok live
- TikTokin analytiikka
- Halutessanne koulutusosio myös maksetusta mainonnasta, jolloin paikalla on myös toinen kouluttaja.
Kokonaisuus sisältää kahden tunnin koulutuksen (mainonnan kanssa 3h) ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen.
Kenelle koulutus on suunnattu?
Ajankohta ja hinta
Kouluttaja: Henna Kuvaja
Hinta: ryhmille alkaen 1200€ (lisäosuus mainonnasta nostaa hintaa.