Koulutuksen tavoite
Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujalle hyvä yleiskäsitys, missä kohtaa markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta tekoälyä voi käyttää.
Koulutuksen keskeinen sisältö
Esittelemme esimerkkejä tavoista ja työkaluista, joita voi hyödyntää markkinoinnin ja viestinnän
- ideoinnissa,
- suunnitelman rakentamisessa,
- sisältökonsepteissa
- sisällöntuotannossa sekä
- visuaalisessa markkinoinnissa.
Tekoälytyökaluja on valtavasti, joten esittelemme jokaiseen vaiheeseen muutaman erilaisen esimerkin, joita osallistujien on helppoa lähteä koulutuksen jälkeen itsenäisesti kokeilemaan.
Kun osallistut tähän koulutukseen, saat hyvän startin tekoälyn hyödyntämiseen!
Kenelle koulutus on suunnattu?
Ajankohta ja hinta
Edellisestä koulutuksesta saatuja palautteita:
"Parasta oli Itse aihe, todella mielenkiintoista. Myös se, että pääsi taas hieman pintaa syvemmälle mitä näillä työkaluilla voi oikeasti tehdä ja mitä kaikki mahdollisuuksia ne meille luovat."
"Parasta oli valmiit prompti-esimerkit ja työkalujen käyttö niiden luomiseen. Käytännönläheiset esimerkit."
"Parasta oli käytännön esimerkit onnistuneista ja epäselvistä prompteista. Esimerkeillä oli myös selkeä kytkös markkinointityön tehtäviin. Tiedän, miten edetä AI-työkalujen jalkauttamisessa omaan työhöni."
"Kouluttaja on mielestäni tosi hyvä ja selkeä."
"Kivasti erilaisia ideoita siihen mihin tekoälyä voi käyttää ja hyvää faktaa siitä mikä niitten ero on."
"Kouluttaja näytti käytännön esimerkkejä missä ja miten työkaluja voi oikeasti hyödyntää."
"Tarpeeksi selkeitä esimerkkejä esim. promptauksesta"
Osallistujat suosittelisivat koulutusta sinullekin!
