Koulutuksen tavoite
Koulutuksen tarkoituksena on opetella selkeä prosessi yrityksen sisällöntuotannolle eri somekanaviin. Koulutuksessa opitaan eri sisältötyypeistä ja niiden roolista asiakkaan ostopolulla. Lisäksi ideoimme sisältöjä hyödyntäen oppeja sisältötyypeistä. Lopuksi sisällöt jäsennellään monikanavaiseksi sisältökalenterityökaluksi, jonka yritys voi ottaa käyttöön päivittäiseen markkinointityöhön.
Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.
Koulutuksen keskeinen sisältö
Webinaarin sisältö:
- erilaiset sisältötyypit
- sisällöt osana ostopolkua
- perusanalytiikka sisällöntuotannon tukena (parhaat julkaisuajat, toimivimmat sisällöt jne.)
- sisältöideointi
- sisältökalenterin luonti ja muokkaus
Kenelle koulutus on suunnattu?
Koulutus sopii sinulle, jos yrityksessänne aloitellaan suunnitelmallista sisältömarkkinointia, mutta sisältöjen jäsentely järkeväksi kokonaisuudeksi tuntuu haastavalta. Koulutus on hyödyllinen myös heille, joilla sisällöntuotantoa jo tehdään mutta tuntuu, että sisällöt syntyvät epäsäännöllisesti ja hetkessä pitkäjänteisen sisältösuunnittelun sijaan.
Mitä tarvitaan mukaan koulutukseen?
Koulutukseen osallistuvilla on hyvä olla käyttöoikeudet vähintään yrityksen somekanaviin ja mahdollisesti myös Google Analytics-tunnukset. Koulutukseen osallistuvien pitää osata julkaista somekanavissa ja peruskäyttö olla hallussa.
Ajankohta ja hinta
Aika: to 1.12.2020 klo 13-16
Kouluttaja: Katarina Laaksonen
Hinta: 300 euroa + alv.
Ilmoittautuminen ja peruutukset viimeistään 29.11.
HUOM. Webinaaritallennetta ei toimiteta automaattisesti, mutta poikkeustapauksissa voit sopia tallenteen toimittamisesta kouluttajan kanssa etukäteen.
Peruuttamatta pois jääneiltä laskutamme puolet koulutuksen hinnasta.