Koulutuksen tavoite

Koulutuksen tarkoituksena on opetella selkeä prosessi yrityksen sisällöntuotannolle eri somekanaviin. Koulutuksessa opitaan eri sisältötyypeistä ja niiden roolista asiakkaan ostopolulla. Lisäksi ideoimme sisältöjä hyödyntäen oppeja sisältötyypeistä. Lopuksi sisällöt jäsennellään monikanavaiseksi sisältökalenterityökaluksi, jonka yritys voi ottaa käyttöön päivittäiseen markkinointityöhön.

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

Koulutuksen keskeinen sisältö 

Koulutuksen sisältö:

- erilaiset sisältötyypit

- sisällöt osana ostopolkua

- perusanalytiikka sisällöntuotannon tukena (parhaat julkaisuajat, toimivimmat sisällöt jne.)

- sisältöideointi

- sisältökalenterin luonti ja muokkaus

Kenelle koulutus on suunnattu? 

Koulutus sopii sinulle, jos yrityksessänne aloitellaan suunnitelmallista sisältömarkkinointia, mutta sisältöjen jäsentely järkeväksi kokonaisuudeksi tuntuu haastavalta. Webinaari on hyödyllinen myös heille, joilla sisällöntuotantoa jo tehdään mutta tuntuu, että sisällöt syntyvät epäsäännöllisesti ja hetkessä pitkäjänteisen sisältösuunnittelun sijaan.

Mitä tarvitaan mukaan koulutukseen?

Koulutukseen osallistuvilla on hyvä olla käyttöoikeudet vähintään yrityksen somekanaviin ja mahdollisesti myös Google Analytics-tunnukset. Koulutukseen osallistuvien pitää osata julkaista somekanavissa ja peruskäyttö olla hallussa.

 

Ajankohta ja hinta

Aika: ti 1.10.2019 klo 12-16
Kouluttaja: Katarina Laaksonen
Hinta: 300 euroa + alv.
Ilmoittautuminen pe 27.9. mennessä. Peruutukset viimeistään pe 27.9. Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.

Minimiosallistujamäärä 2 henkilöä.