Koulutuksen tavoite

Koulutuksen tarkoitus on opetella selkeä prosessi sisällöntuotannolle eri kanaviin. Koulutuksessa opitaan eri sisältötyypeistä ja niiden roolista asiakkaan ostopolulla. Lisäksi ideoimme sisältöjä hyödyntäen oppeja sisältötyypeistä. Lopulta sisällöt jäsennellään sisältökalenteriksi, jonka voi ottaa käyttöön päivittäisessä työssä.

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

Koulutuksen keskeinen sisältö 

Webinaarin sisältö:

- sisältötyypit

- sisällöt osana ostopolkua

- perusanalytiikka sisällöntuotannon tukena (parhaat julkaisuajat, toimivimmat sisällöt jne.)

- sisältöideointi

- sisältökalenterin muokkaus

Kenelle koulutus on suunnattu? 

Koulutus sopii sinulle, jos yrityksessänne ollaan aloittelemassa suunnitelmallista sisältömarkkinointia, mutta sisältöjen jäsentely järkeväksi kokonaisuudeksi tuntuu haastavalta.
Koulutuksesta on hyötyä myös, jos sisällöntuotantoa tehdään mutta tuntuu, että sisällöt syntyvät epäsäännöllisesti ja hetkessä sen sijaan, että sisällöt tuotettaisiin pitkäjänteisesti.
 

Mitä tarvitaan mukaan koulutukseen?

Koulutuksen osallistumisen edellytyksenä on käyttöoikeudet vähintään somekanaviin, jotka ovat käytössä. Google Analytics-tunnuksista on myös hyötyä. Somekanavien peruskäytön pitää olla hallussa, jotta koulutuksesta on hyötyä heti.
 

Aika, paikka ja hinta 

Aika: to 3.10.2019 klo 12-16 
Paikka: Helsinki, Kuulun toimisto, Uudenmaankatu 23 A 1
Kouluttaja: Laura Ylitalo
Hinta: 350 € + alv
Ilmoittautuminen: Viimeistään ti 1.10. Peruutukset viimeistään 1.10. Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.
Minimiosallistujamäärä 4 hlöä.