Koulutuksen tavoite
Koulutuksen tavoitteena on auttaa osallistujia suunnittelemaan yrityksen tai organisaation sisältökokonaisuus siten, että sisältö tukee yrityksen liiketoiminnan tavoitteita ja on oleellinen myynnin tuki.
Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.
Koulutuksen keskeinen sisältö
Sisältöstrategiavalmennus kaikille yrityksille, jotka haluavat helpottaa asiakkaidensa ymmärrystä yrityksen palveluvalikoimasta, arvoista ja tavoitteista sekä ohjata asiakkaita ostopolulla osuvien sisältöjen avulla.
Sisältöstrategiassa otetaan kantaa siihen, millaisia sisältöjä yrityksen tai organisaation tärkeimmät kohderyhmät tarvitsevat. Millaisilla sisällöillä ja sisältömuodoilla saadaan kohderyhmät kiinnostumaan ja etenemään ostoaikeissaan. Mitä tarvitaan siinä kohtaa, kun asiakas tekee ostopäätöksen.
Valmennettavat saavat muutaman käytännön työkalun, joiden avulla voidaan tarkastella yrityksen tai organisaation nykyisiä sisältöjä, ja huomataan mahdollisia sisältöpuutteita.
Kyseessä on live-webinaari. Lue lisää sisällöstä alta.
Käymme läpi käytännön sisältötyökaluja, mm.
- Vuosikello
- Sisältökalenteri
- Asiakaspersoonat ja sisältökartan rakentaminen
- Millaisia sisältömuotoja voidaan käyttää
- Sisältöjen uudelleen käyttäminen
Kokonaisuus sisältää neljän tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen.
Katso, mitä kouluttaja kertoo koulutuksesta
Kenelle koulutus on suunnattu?
Koulutus on tarkoitettu markkinointia ja viestintää työkseen suunnitteleville ja toteuttaville henkilöille. Voit olla yrittäjä tai isomman yrityksen markkinoinnin tai viestinnän vetäjä tai työntekijä. Koulutus sopii hyvin myös esimerkiksi oppilaitosten koulutussuunnittelijoille.
Webinaarin päätyttyä sinulla on
- Vuosikellopohja
- Sisältösuunnittelutyökaluja
Mitä tarvitaan mukaan koulutukseen?
Hahmottele jo valmiiksi markkinointinne
- tavoitteet
- kohderyhmät