Markkinoinnin sisältösankarit – maksuttomat webinaarit
Kuinka tuotat tavoitteitanne tukevaa, tyylikästä ja brändiinne sopivaa sisältöä
Ilmoittaudu webinaareihinKuulostaako tutulta?
ILMOITTAUDU MAKSUTTOMIIN WEBINAAREIHIN
Markkinoinnin sisältösankari -webinaarit
- Järjestämme kaksi maksutonta webinaaria sisältömarkkinoinnin strategiasta ja uudelleenkäytettävän visuaalisen sisällön luomisesta.
- Webinaari 1: 4.4.2024 klo 9-10
- Webinaari 2: 19.4.2024 klo 13-14
Lue lisää maksuttomista Markkinoinnin sisältösankari -webinaareista alta ja ilmoittaudu!
Sisältösankarit-webinaareissa kerrataan, miten sisällöistä saadaan myyntivoimaa
Haluatko, että sisältömarkkinointisi ei vain kerro tarinaa, vaan myös vauhdittaa myyntiä ja tuo konkreettisia tuloksia? Tervetuloa koulutuswebinaariimme, joka on räätälöity markkinointipäälliköille ja -suunnittelijoille, jotka haluavat nostaa sisällöt yrityksen myyntivoimaksi.
Tunnemme markkinointisisältöjen käytännön haasteet, koska saamme auttaa vuosittain yli 500 yritystä digimarkkinoinnin palveluiden, videotuotantojen ja koulutusten avulla.
Osallistumalla webinaariimme saat käytännön työkalut ja strategiat, jotka auttavat sinua voittamaan sisältöpulan haasteet. Opit, kuinka:
- Luoda strategisesti merkittävää sisältöä, joka tukee yrityksesi myyntiä ja brändin tunnettuutta jatkuvasti.
- Systematisoida sisällöntuotanto brändisi ja strategiasi mukaiseksi, tavoitteelliseksi kokonaisuudeksi.
- Tuottaa valmiita somepostauksia, kuvia ja videoita, jotka ovat uniikkeja ja "omannäköisiäsi", ja joita voit hyödyntää loputtomiin.
- Toteuttaa kustannustehokkaita ratkaisuja varmistaaksesi, että tärkeimmille kanavillesi saadaan jatkuvalla syötöllä laadukasta sisältöä.
Älä anna sisältöpulan pidätellä brändisi potentiaalia. Liity webinaariimme ja muuta haasteet mahdollisuuksiksi!
Webinaari 1:
To 4.4. klo 9 - 10
Supersuunnitelmalla sisältösankariksi
Sisältömarkkinointi lepää aina hyvän sisältöstrategian ja -suunnitelman päällä.
Sisältöstrategian määrittelyn peruspilarit:
-
Tavoitteiden asettaminen: Aloita määrittämällä, mitä haluat saavuttaa sisältömarkkinoinnillasi. Tavoitteet voivat vaihdella bränditietoisuuden lisäämisestä liidien generointiin ja myynnin kasvattamiseen.
-
Kohderyhmän tunteminen: Ymmärrä kohdeyleisösi tarpeet, toiveet ja käyttäytymismallit. Tämä auttaa luomaan sisältöä, joka resonoi ja sitouttaa.
-
Sisällön auditointi: Arvioi olemassa oleva sisältösi. Miten se palvelee tavoitteitasi? Mikä toimii ja mikä ei? Tämä vaihe auttaa tunnistamaan mahdollisuudet ja aukot strategiassasi.
-
Sisältötyyppien ja -kanavien valinta: Päätä, mitkä sisältömuodot (blogit, videot, podcastit, infografiikat jne.) ja kanavat (verkkosivut, sosiaalinen media, sähköpostimarkkinointi jne.) sopivat parhaiten viestisi välittämiseen.
-
Sisällön suunnittelu ja tuotanto: Suunnittele sisältökalenteri ja tuota johdonmukaisesti laadukasta sisältöä, joka tukee asetettuja tavoitteitasi.
-
Mittaus ja optimointi: Seuraa suorituskykyä ja mittaa sisältösi vaikutusta. Käytä näitä tietoja optimoimaan strategiaasi jatkuvasti.
Kaikkea tätä emme käy koulutuksessa läpi, mutta osallistujat saavat hyvän käsityksen sisältömarkkinoinnin kokonaisuudesta, ja missä kohdissa tekoäly voi olla markkinoinnin paras tuki.
- Asiakaspersoonat
- Sisältömuodot suhteessa asiakaspersooniin ja algoritmeihin
- Systemaattisen sisällöntuotantokoneen rakentaminen
Puhuja: Jonna Muurinen
Webinaari 2:
Pe 19.4. klo 13 - 14
Visuaaliset sisällöt vahvuudeksi ja sisältöpankilla sujuvuutta
Erilaisten asiakaspersoonien takia, digikanavissa vallitsevien algoritmien takia sekä brändin ja tarinan takia visuaalisten sisältöjen merkitys on noussut aina vain tärkeämmäksi markkinoinnissa.
Tässä päivässä käydään läpi tehokkaita ja yksinkertaisia tapoja tuottaa visuaalista sisältöä sekä konvertoida muuta sisältöä visuaaliseen muotoon.
Lisäksi esittelemme Sisältöpankki-palvelumme case-esimerkin avulla, ja näytämme, millainen sisältöpankki yrityksellä kannattaisi olla tehokasta sisältömarkkinointia varten luotuna.
Ohjelma:
- Toimivimmat ohjelmat visuaalisen sisällön luomiseen
- Toimivimmat tavat sisällön monistamiseen ja uudelleenmuotoiluun
- Sisältöpankki ja case Ruokamies
Puhujat: Ville Pohjonen & Heli Männistö
Ilmoittaudu maksuttomiin Markkinoinnin sisältösankarit -webinaareihin
Webinaarien ajankohdat:
- Webinaari 1: To 4.4. klo 9-10
- Supersuunnitelmalla sisältösankariksi
- Supersuunnitelmalla sisältösankariksi
- Webinaari 2: Pe 19.4. klo 13-14
- Visuaaliset sisällöt vahvuudeksi ja sisältöpankilla sujuvuutta
Saat ilmoittautumisen jälkeen Zoom-webinaarilinkin - myös tallenteet ovat katsottavissa huhtikuun ajan ilmoittautuneille.