Koulutuksen tavoite

Koulutuksessa opit parhaat käytännöt sekä kuulet täsmävinkit monikanavaisen mainoskampanjan suunnitteluun sekä toteutukseen. Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

Koulutuksen keskeinen sisältö 

Koulutuksessa käsitellään :

  • Miten tehdään suunnitelmallista sisältömarkkinointia?
  • Mitä eri osa-alueita tulee ottaa huomioon markkinointisuunnitelmaa tehdessä (kohderyhmäajattelu, kanavavalinnat, tavoitteet)
  • Mitä markkinoinnissa tapahtuu sisällöntuottamisen jälkeen?  
  • Miten varmistat ettei vaivalla tuotettu sisältö jää levittämättä?   
  • Miten eri kanavien mainontaa kannattaa ostaa ja budjetoida?
 

Kokonaisuus sisältää kahden tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen.

Kenelle koulutus on suunnattu? 

Koulutus sopii jokaiselle, jotka tekevät mainontaa useissa digitaalisissa kanavissa. Koulutuksessa käsitellään mainontaa joltain osin perusasioista lähtien, joten jos olet edistyneempi osaaja, tämä koulutus voi olla sinulle liian helppo. 

 

Katso, mitä kouluttaja kertoo koulutuksen sisällöstä!