Koulutuksen tavoitteet

Auttaa osallistujia ymmärtämään miten markkinoinnin automaatio voisi omassa organisaatiossa hyödyttää.

Koulutuksen jälkeen osallistujat ymmärtävät minkälaisia automaatiojärjestelmiä on olemassa, mitä kannattaa huomioida työkalua valitessa ja miten markkinoinnin automaatio aloitetaan.

Koulutus on live-webinaari, johon voit osallistua mistä vain ja saat jälkikäteen webinaaritallenteen. 

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

 

Koulutuksen keskeinen sisältö

Markkinoinnin automaatiota voi käyttää yrityksessä moniin eri tarkoituksiin. Käymme läpi erilaisia käyttötapoja ja teemme harjoituksia, jotka avaavat mitä juuri omassa organisaatiossa voisi automatisoida.

Käymme läpi asiakaspersoonien ja sisältökartan rakentamisen sekä asiakkaiden ostopolun eri vaiheet ja sisältömuodot ostopolulla.

Koulutuksen sisältö

  • Miksi automaatio? 
  • Mitkä ovat markkinoinnin automaation hyödyt?
  • Mikä on sen suhde sisältömarkkinointiin?
  • Miten verkkosivukävijät tunnistetaan?
  • Mitä saat markkinoinnin automaatiolla?
  • Miten liidejä tuotetaan?
  • Mistä markkinointiautomaatiojärjestelmä koostuu?
  • Miten aloitat markkinoinnin automaation?
Markkinoinnin automaation hyötyjä

Kenelle koulutus on suunnattu? 

Koulutus sopii sekä myynnin, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehityksen parissa työskenteleville ihmisille.
 

Mitä tarvitaan mukaan koulutukseen?

Ota mukaan läppäri ja varmista, että sinulla on myös laturi, jotta pystyt kokeilemaan asioita konkreettisesti työpajan loppuun asti. 
 

Ajankohta ja hinta

Aika: to 28.11.2019 klo 12-16
Kouluttaja: Jonna Muurinen
Hinta:
 350 € + alv
Ilmoittautuminen:
Viimeistään ma 25.11.2019.
Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.
Minimiosallistujamäärä 2 hlöä.