Kenelle koulutus sopii?

Koulutus voidaan räätälöidä joko

  • Julkiselle organisaatiolle
  • Oppilaitokselle
  • Yksityiselle yritykselle
  • Yksityiselle yrityksen edustajalle

Mahdolliset näkökulmat koulutuksessa

  • Myynti
  • Markkinointi
  • Rekrytointi
  • Viestintä
  • Social selling, eli henkilökohtainen myyntityö Linkedinissä
  • Työnhaku

Linkedinin ilmaiset ja maksulliset työkalut

Valtaosa LinkedIn-käyttäjistä käyttää alustan ilmaisversiota. Sillä on kuitenkin tarjolla myös maksullisia työkaluja, joista etenkin myyntityötä ja rekrytointia tekevät yritykset voivat hyötyä.

Jos haluatte, voimme käydä läpi myös LinkedInin tarjoamia maksullisia työkaluja:

  • Sales Navigator
  • Recruiter
  • Premium

,Huom, emme ole Recruiterin ammattilaisia, mutta voimme kertoa sen käytöstä perusasiat, jotta voitte hahmottaa, sopisiko se teidän yrityksellenne.

Koulutuksen keskeinen sisältö 

Keskitymme YRITYKSEN markkinointi- ja myyntimahdollisuuksiin.

Webinaarin sisältö:

  • Yritysprofiilin optimointi
  • Henkilöprofiilien merkitys LinkedIn-viestinnässä
  • Mainonnan perusteet. Huom, mainontakoulutus otetaan yleensä erikseen. Mainonta vaatii noin kolmen tunnin koulutuskerran.

Kokonaisuus sisältää kolmen tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen.

Tästä koulutuksesta kouluttajan aiemmin saamia palautteita:

"Koulutus oli kaikin puolin silmiä avaava ja hyvä. Koulutuksessa tuli tuttuun asiaan paljon uutta informaatiota ja näkökantoja."
 
"LinkedIn:in käyttö oli selvästi kouluttajalla arkipäivää jo pidemmän aikaa, joten hänellä oli helppo puhua aiheesta. Kattava kokonaisuus, jonka kautta sai melko hyvän käsityksen siitä, miksi LinkedIn:iä kannattaa käyttää ja mitä hyötyä siitä voi myös töiden haun kannalta olla, varsinkin tietotekniikkaan liittyvissä asioissa."
 
Linkedin yritykselle -koulutuksen asiakaspalaute

Katso mitä kouluttaja kertoo LinkedIn-koulutuksista