Koulutuksen tavoite

Kohtasiko yritystäsi somekohu? Kuka saa kommentoida ja antaa haastatteluja, kun kriisi on päällä? Mikä ihmeen komentoketju ja kriisiviestintäsuunnitelma?

Kriisiviestintä on tehostettua ja nopeutettua viestintää odottamattomissa tilanteissa. Kriisiviestinnän tärkeimpinä ominaisuuksina pidetään nopeutta, avoimuutta, rehellisyyttä – ja empatiakykyä.

Tässä webinaarissa opit kriisiviestinnän tärkeimmät vaiheet eli miten voit ennakoida ja valmistautua kriisiin sekä miten toimit kriisin aikana ja sen jälkeen. Opit myös tunnistamaan ongelman ennen kuin siitä ehtii kehittyä kriisi.

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

Koulutuksen keskeinen sisältö 

Koulutuksen keskeinen sisältö

  • Kriisiviestinnän tärkeimmät vaiheet ja tavoitteet
  • Miksi jokaisella yrityksellä pitää olla kriisiviestintäsuunnitelma?
  • Somen uhkat ja mahdollisuudet
  • Miten osaat erottaa somekohun ja kriisin toisistaan – ja miten toimia niiden kanssa?

Kokonaisuus sisältää kahden tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joita voit hyödyntää myös koulutuksen jälkeen.

 

Aika: ke 3.6.2020 klo 9-11
Kouluttaja: TItta Vilpa
Hinta: 150 eur + alv.
Ilmoittautuminen:
viimeistään ma 1.6. Peruutukset viimeistään 1.6.
Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.
Minimiosallistujamäärä 3 hlöä.