Koulutuksen tavoite

Koulutuksessa käymme käytännönläheisesti läpi kuinka tavoitat kohderyhmäsi Facebookin mainostyökalun avulla. Kurkkaamme myös Facebookin uutuuksiin ja opit, kuinka mittaat onnistumistasi ja analysoit mainonnan tuloksia. 

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

Koulutuksen keskeinen sisältö 

Koulutuksessa käydään läpi:

- Yrityssivujen statistiikka ja toimivimmat sisältömuodot

- Mainonnan suunnittelu ja periaatteet

- Facebook-mainonnan tavoitteet ja mainontatyypit

- Mainosten kohdentaminen
 
- Tulosten analysointi ja mainosten optimointi

- Parhaat käytännöt ja tuoreita Case-esimerkkejä 

Tämän koulutuksen jälkeen osaat toteuttaa Facebook-mainontaa tuloksellisesti alusta loppuun!

Meillä vuosien kokemus suunnitelmallisesta Facebook-mainonnasta, joten koulutuksesta saat varmasti parhaat vinkit kustannustehokkaaseen mainontaan. Muistathan, että hallitessasi mainostyökalun, pääset mainostamaan myös Instagramin sekä Audience Networkin puolelle.

Kokonaisuus sisältää neljän tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen. 

Kenelle koulutus on suunnattu? 

Koulutus soveltuu juuri sinulle, joka osaat jo tuottaa tehokkaita julkaisuja ja haluat nyt levittää sanomaasi mainosrahan avulla. Mikäli olet joskus kokeillut julkaisujen ”buustaamista”, mutta et ole tehnyt tavoitteellista ja suunnitelmallista mainontaa Facebookin omalla Business Manager-työkalulla - tämä koulutus on juuri sinulle!

Mitä tarvitaan mukaan koulutukseen?

Osallistuessasi koulutukseen riittää, että sinulla on yritystili - autamme sinut alkuun Business Manager-työkalun kanssa. 
 

Ajankohta ja hinta

Aika: ke 14.8. klo 12–16
Kouluttaja: Katarina Laaksonen
Hinta: 
300 € + alv
Ilmoittautuminen: 
viimeistään ma 12.8. Peruutukset viimeistään 12.8.
Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.
Minimiosallistujamäärä 3 hlöä.
 
 

Tutustu FB-mainontaan etukäteen blogissamme:



Facebook-mainosten sijoittelupaikat

Facebook-mainonnan tulokset