Koulutuksen tavoite 

Digitaalinen palvelumuotoilu keskittyy asiakas- ja verkkokokemuksen sekä verkkopalveluiden sujuvuuden parantamiseen. Käymme läpi, miten johdat asiakaskokemusta ja suunnittelet palvelupolun sujuvaksi asiakkaillesi. Saat vinkkejä, miten yritys tai organisaatio löytyy verkosta, miten sen palvelut toimivat käytännössä ja millaisen kokemuksen ihmiset yrityksestä saavat sen verkkopresenssin ja verkkosivun toimivuuden perusteella.  

Palvelumuotoilu mahdollistaa kokonaisvaltaisen lähestymistavan asiakaskokemuksen johtamiseen ja suunnitteluun, eli se tuo yritykselle kilpailuetua. 

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen. 

Koulutuksen keskeinen sisältö  

Webinaarin sisältö: 

  • Mitä digitaalinen palvelumuotoilu on? 
  • Mitä tavoitteita voi asettaa digitaaliselle palvelumuotoilulle? 
  • Palvelumuotoilun termejä: palvelupolku, palvelutuokiot, kontaktipisteet 
  • Palvelukokemus 
  • Harjoitus, jossa teemme yrityksesi palvelusta/tuotteesta palvelutuokiokartan 
  • Analytiikka palvelumuotoilun apuna 
  • Työkaluja verkon palvelupolun kehittämiseen  

Kenelle koulutus on suunnattu? 

Koulutus sopii yrityksen viestinnästä, markkinoinnista ja liiketoiminnan kehityksestä vastaaville henkilöille sekä niille, joiden vastuulla on esimerkiksi asiakaskokemuksen kehittäminen, yrityksen tuotteiden ja palveluiden kehittäminen tai yrityksen tai organisaation prosessien johtaminen ja kehittäminen. 

Ajankohta ja hinta 

Aika: ke 9.12.2020 klo 13-16
Kouluttaja: Mari Kellokumpu
Hinta:
300 eur + alv.
Ilmoittautuminen ja peruutukset 
viimeistään ma 7.12.

 

Tästä koulutuksesta kouluttajan aiemmin saamia palautteita:

"Kouluttaja oli todella hyvä. Tietotaso, energisyys ja lukuisat käytännön esimerkit antoivat ideoita ja inspiroivat. Varmasti otan heti opit käyttöön omassa työssäni."

"Erittäin hyvä kouluttaja, selkeä ulosanti. Hyvät esimerkit ja selkeät slidet."

"Aivan huippu kouluttaja 10+."