Koulutuksen tavoite

Tässä koulutuksessa opit miten mittaat digimarkkinointinne tuloksia. Mitä kaikkea voit analysoida  verkkosivustasi, verkkosivukävijöistä, verkkosivun toimivuudesta ja sisällöistä sekä sosiaalisen median seuraajistasi.

Tiedätkö mitä kanavia pitkin kävijät tulevat verkkopalveluusi? Tiedätkö mitä he nettisivuillasi tekevät? Tai tiedätkö miksi he eivät tee mitä toivoisit heidän tekevän? Jos et tiedä, niin web-analytiikka auttaa sinua ymmärtämään asiakkaiden toimintaa verkkosivuillasi.

Ennen kaikkea olisi hyvä ymmärtää, miten saat selville kuinka moni sivukävijöistäsi teki sen asian, minkä halusitkin heidän tekevän tai kuinka moni mainoksen näkijöistä lopulta osti.

Web-analytiikasta saatu tieto

  • auttaa ymmärtämään potentiaalisia asiakkaita
  • auttaa tehostamaan myyntiä ja muita sivustolle asetettuja tavoitteita
  • johtaa parempaan asiakaskokemukseen ja asiakaspalveluun
  • tukee myyntityötä kasvattamalla lämpimien liidien määrää
  • auttaa tuottamaan potentiaaleille asiakkaille sopivampaa sisältöä.

Katso mitä kouluttaja kertoo koulutuksen sisällöstä

Koulutuksen keskeinen sisältö

Käymme läpi markkinoinnin perustavoitteita ja -mittaristoa. Käymme läpi, mitä kannattaa mitata markkinoinnin kehittämistä varten ja mitä kannattaa mitata liiketoiminnan tarpeita varten.

Käymme läpi myös eri analytiikkatyökaluja, kuten Google Analyticsia sekä Facebookin, Instagramin, LinkedInin ja YouTuben analytiikkaa. Hakukoneoptimointiin tarkoitettuja työkaluja sivuamme löydettävyyteen liittyen.

Osallistujat voivat toivoa myös jonkin tietyn asian mittaamisesta täsmätietoja ilmoittautumislomakkeella.

 

AIKA: to 15.12. klo 12-16
KOULUTTAJA: Jonna Muurinen 
HINTA: 350€ + alv - Saat 20 € alennusta maksaessasi webinaarin heti Holvi-verkkokaupassa! Linkki Holviin tulee ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiisi.
Ilmoittautuminen ja peruutukset viimeistään ti 13.12.

HUOM. Webinaaritallennetta ei toimiteta automaattisesti, mutta poikkeustapauksissa voit sopia tallenteen toimittamisesta kouluttajan kanssa etukäteen.

Peruuttamatta pois jääneiltä laskutamme puolet koulutuksen hinnasta.

 

Tästä koulutuksesta aiemmin saatuja palautteita:

 

"Kouluttaja räätälöi koulutuksen juuri meille osallistujille sopivaksi, ja itse sain vastauksen juuri minua askarruttaviin asioihin. Mahtava juttu!"

 

"Porukka oli pieni, joten tosi kivasti otettiin kuuntelijat mukaan ja koulutus oli selkeästi valmisteltu porukkaa ajatellen. Chat oli hyvä kommunikointiväline niin ei tarvinut "huudella väliin". Tykkäsin käytännönläheisestä ja selkeästä tavasta kertoa asioista, asiat eivät siis jääneet liian ylätasolle. Laaja kattaus eri järjestelmiä markkinoinnin tekemisen tueksi."

 

"Todella konkreettinen ja laadukas materiaali, jota voi hyödyntää taitotasosta ja organisaatiosta riippumatta monella tavalla ja tasolla."

 

"Selkeä ja käytännönläheinen tyyli sekä se, että keskustelulle oli aikaa myös koulutuksen välissä ja pystyi pysähtymään kysymysten äärelle. Konkreettiset esimerkit."

 

"Kiitos yksityiskohtaisesta markkinointityökalujen läpikäynnistä."

 

"Mielestäni koulutuksessa käytiin kattavasti olennaisia asioita, jotka hyödyttävät markkinoinnin tekijän työtä. Tärkeä näkökulma mitä harvemmin koulutuksessa kuulee oli raportointi sinne liiketoiminnan suuntaan (miten perustelet lukuja jne.), koska se on monelle varmasti yksi konkreettisimmista asioista miksi laajempaa mittausta tehdään ja miksi se pitää ymmärtää."