Koulutuksen tavoite

Tässä koulutuksessa opit miten mittaat digimarkkinointinne tuloksia. Mitä kaikkea voit analysoida  verkkosivustasi, verkkosivukävijöistä, verkkosivun toimivuudesta ja sisällöistä sekä sosiaalisen median seuraajistasi.

Tiedätkö mitä kanavia pitkin kävijät tulevat verkkopalveluusi? Tiedätkö mitä he nettisivuillasi tekevät? Tai tiedätkö miksi he eivät tee mitä toivoisit heidän tekevän? Jos et tiedä, niin web-analytiikka auttaa sinua ymmärtämään asiakkaiden toimintaa verkkosivuillasi.

Web-analytiikasta saatu tieto

  • auttaa ymmärtämään potentiaalisia asiakkaita
  • auttaa tehostamaan myyntiä ja muita sivustolle asetettuja tavoitteita
  • johtaa parempaan asiakaskokemukseen ja asiakaspalveluun
  • tukee myyntityötä kasvattamalla lämpimien liidien määrää
  • auttaa tuottamaan potentiaaleille asiakkaille sopivampaa sisältöä.

Koulutuksen keskeinen sisältö

Käymme läpi Google Analyticsia sekä Facebookin, Instagramin, LinkedInin ja YouTuben analytiikkaa. Osallistujat voivat toivoa myös jonkin tietyn asian mittaamisesta täsmätietoja ilmoittautumislomakkeella.

 

AIKA: pe 29.5. klo: 9–12
KOULUTTAJAT: Jonna Muurinen ja Tuomas Muurinen
HINTA: 300€ + alv
ILMOITTAUTUMINEN: Viimeistään to 28.5.
Peruutukset viimeistään 28.5. Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.