Koulutuksen tavoite 

Koulutuksen tavoitteena on antaa hyvä kokonaiskäsitys digitaalisten työkalujen antamista mahdollisuuksista markkinoinnin ja myynnin parissa työskenteleville ihmisille.

Koulutuksen keskeinen sisältö  

Koulutuksessa käydään läpi markkinoinnin ja myynnin eri vaiheita, ja millaisilla keinoilla ja työkaluilla missäkin markkinoinnin ja myynnin vaiheessa markkinointia ja myyntiä voidaan tehostaa, paremmin kohdentaa ja kehittää.

Keskeisinä puheenaiheina tulee olemaan 

  • Markkinoinnin ja myynnin yhteistyö
  • Verkkonäkyvyyden merkitys
  • Yrityksen verkkosivut
  • Liidien keruu
  • Sisällöt myynnin tukena
  • Sosiaalisen median mahdollisuudet yritykselle ja myyjälle
  • Videot myynnin tukena
  • Analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin kohdentamisessa

  

Kenelle koulutus on suunnattu? 

Koulutus on suunnattu markkinoinnin ja myynnin päättäjätasolle, kuten markkinointipäälliköille tai myynnistä vastaavalle roolille. 

Aikataulu

Koulutus voidaan toteuttaa luentomaisena, mutta suosittelemme työpajamaista toteutusta. Tällöin koulutus voidaan pilkkoa esimerkiksi kolmelle lyhyemmälle kerralle, jossa on mukana ihmisiä sekä myynnin että markkinoinnin puolelta.

 

Tästä koulutuksesta kouluttajan aiemmin saamia palautteita:

Sain valtavasti uusia työkaluja arkeen! Nyt jo on todella luottavainen olo sen suhteen, että pystyn omin avuin hoitamaan yrityksen digimarkkinointiin liittyvät asiat erinomaisesti!


Kohdentaminen ja mitattavuus jäivät päälimmäisenä mieleen. 


Sain lisää potkua toteuttaa jo olemassa olevia suunnitelmia. Vahvistusta suomen kielen tärkeydestä markkinoinnissa sekä käytännön vinkkejä toteutukseen.


Aina inhoamani some-maailma avautui jo nyt ihan eri näkökulmasta. Uskon etten tule henk.koht. elämässäni edelleenkään jakamaan somessa asioita, muuta nyt jo näen melkein rajattomat mahdollisuudet sen hyötykäyttöön markkinoinnissa ja myynnissä.


Sain paljon tietoa keinoista edistää oman yrityksen toimintaa digimarkkinoinnin avulla. Erityisen hyvää oli se, että koulutuspäivä ei ollut pelkästään tiedon "kaatamista" osallistujien päälle, vaan erilaisista digimarkkinoinnin menetelmistä keskusteltiin ja käytiin läpi menetelmien mahdollisia vaikutuksia erilaisten yritysten näkökulmasta. Hyvää oli myös sen huomioiminen, että pienyrittäjä ei ehdi (eikä tarvitsekaan ehtiä) ottaa käyttöön kaikkia digimarkkinoinnin "hienouksia".

 
Koulutuspäivän aikana minulla vahvistui entisestään se käsitys, että on hyvä tietää erilaisista mahdollisuuksista, mutta on myös järkevää valita omalta kannalta toimivimmat kanavat ja keskittyä niiden tehokkaaseen hyödyntämiseen.

Paljon asiaa, jota tarvin.

Ihan mahtava kouluttaja.

 
Eläväisen opettajan tyyli esittää asiat on huippu!

 
Ammattitaitoinen kouluttaja, mielenkiintoista asiaa ja hyvää keskustelua.


Hyvä ja asiantunteva opettaja, hyviä käytännön esimerkkejä, yleisö osallistuu interaktiivisesti keskusteluun.

Mielenkiintoinen ja hyödyllinen sisältö!


Koulutuspäivä oli kokonaisuudessaan hyvä, sain paljon uutta mielenkiintoista tietoa joista on varmasti tulevaisuudessa hyötyä.
 
 
Hyvä ja asiantunteva kouluttaja, loistavat materiaalit.


Oli kyllä todella kattava päivä niin en jäänyt kyllä kaipaamaan mitään.

 

Jonna on todella ammattilainen! Uusia näkökulmia ja paljon tietoa!!
 

Katso, mitä kouluttaja kertoo koulutuksesta: