Koulutuksen tavoite

Koulutuksen tavoitteena on laajentaa osallistujan näkökulmaa sosiaalisesta mediasta myynnin ja asiantuntijaviestinnän välineenä. Koulutuksessa tutustutaan henkilöbrändin käsitteeseen, ja miten se vaikuttaa yrityksen liiketoimintaan ja tunnettuuteen.

Koulutuksessa annetaan konkreettisia työkaluja ja innostavia esimerkkejä myynnin tehostamiseen somessa. Osallistuja saa tuhdin tietopaketin henkilöbrändäyksen ja sosiaalisen myynnin ykköskanavasta LinkedInistä.

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

Koulutuksen keskeinen sisältö 

  • henkilöbrändäys ja asiantuntijaviestintä myynnin keinoina
  • sosiaalinen myynti – miten tehdä myyntiä somekanavien kautta?
  • sosiaalisen myynnin esimerkkejä
  • sosiaalisen myynnin ykköskanava LinkedIn – kanavakulttuuri ja työkalut

Kokonaisuus sisältää kahden tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen.

Kenelle koulutus on suunnattu?

Koulutus on tarkoitettu kaikille myyntiä ja viestintää organisaatiossa tekeville. Myös organisaatioiden asiantuntijat, joita halutaan hyödyntää yrityksen viestinnässä tai myynnissä, ovat tervetulleita.

Tästä koulutuksesta kouluttajan aiemmin saamia palautteita:

"Oli kerrassaan tajunnan räjäyttävä koulutus! Paljon tärkeää ja käytännönläheistä oppia somen käytöstä myyntityössä. Ja lisäksi parhaat vinkit LinkedInin käyttöön. Pisteet 10/10."

 

"Todella innostava luennoitsija! Hyvin valmisteltu ja visuaalisesti miellyttävä materiaali, ajankohtaiset teemat ja sisällöt erityisesti sosiaalisesta mediasta asiantuntijaviestinnässä, josta on muutoin vaikea saada napakasti kokonaiskuvaa. Hänen ajatuksiaan kuulee ja koulutustaan seuraa mielellään jatkossakin."