Koulutuksen tavoite 

Asiakastyytyväisyys on yksi tärkeimpiä yrityksen menestyksen mittareita. Onnistuessaan asiakaspalvelussa, palvelun laadussa ja palveluodotuksiin vastaamisessa yritys luo pohjan hyvälle ja vahvalle asiakastyytyväisyydelle.

Koulutuksen tavoitteena on vastata kysymykseenne "Kuinka me voisimme parantaa asiakkaidemme asiakas- ja palvelukokemusta"

Koulutukseen kuuluu myös pieni ennakkotehtävä, jonka saat noin viikkoa ennen koulutusta.

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen. 

Paranna asiakaskokemusta hyvän asiakaspalvelun avulla

Asiakkaiden toiveet asiakaspalvelun suhteen ovat muuttuneet viimeisten vuosien aikana. Yhä useampi haluaa saada palvelua vaivattomasti käyttämissään digitaalisissa  kanavissa. Mutta millaista on hyvä asiakaspalvelu somessa? Entä miten omia tuotteita ja palveluja voi tarjota sekä myydä eri kanavilla?


Koulutuksen keskeinen sisältö  

Koulutuksen sisältö:  

  • Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa
  • Asiakkaan palvelukokonaisuus somessa
  • Asiakaspalautteiden käsittely
  • Työntekijälähettilyys; henkilökunnan sitouttaminen yritykseen
  • Asiakkaan palvelupolun mallintaminen
    • Asiakkaan palvelupolun kuvaaminen ja analysointi
    • Digitaaliset kohtaamispisteet asiakkaan kanssa
    • Harjoitus, jossa teemme yrityksesi palvelusta/tuotteesta palvelutuokiokartan 

 

Kenelle koulutus on suunnattu? 

Koulutus sopii yrityksen viestinnästä, markkinoinnista ja liiketoiminnan kehityksestä vastaaville henkilöille sekä niille, joiden vastuulla on esimerkiksi asiakaskokemuksen kehittäminen, yrityksen tuotteiden ja palveluiden kehittäminen tai yrityksen tai organisaation prosessien johtaminen ja kehittäminen.  

 

Tästä koulutuksesta kouluttajan aiemmin saamia palautteita:

"Kouluttaja oli todella hyvä. Tietotaso, energisyys ja lukuisat käytännön esimerkit antoivat ideoita ja inspiroivat. Varmasti otan heti opit käyttöön omassa työssäni."

"Hyvin ajankohtainen aihe, hyvin selkeästi ja monipuolisesti tuotuna esiin, vaikka aiheesta itsessään puhuisi vaikka kuinka monta päivää."

"Erittäin hyvä kouluttaja, selkeä ulosanti. Hyvät esimerkit ja selkeät slidet."

"Aivan huippu kouluttaja 10+."