Koulutuksen tavoite
Koulutuksen tarkoitus on oppia, miten asiakaskokemus digitaalisissa kanavissa muodostuu ja miten asiakaspalvelu vaikuttaa asiakkaan kokemukseen. Koulutuksessa opitaan digissä tapahtuvan asiakaspalvelun parhaita käytäntöjä etenkin sosiaalisen median näkökulmasta ja tarkastellaan asiakaskokemuksen eri palasia muodostaen selkeitä käsityksiä do ja don't -tyyppisesti.
Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.
Koulutuksen keskeinen sisältö
Webinaarin sisältö:
- Asiakaskokemus, mitä se tarkoittaa?
- Digisisällöt osana asiakaskokemusta (asiakkaan polut kanavien välillä, sisällöt verkkosivuilla, yhteydenottokanavat, yhtenäinen tone of voice jne.)
- Asiakaspalvelu osana asiakaskokemusta
- Asiakaspalvelun best practices
Kokonaisuus sisältää kolmen tunnin koulutuksen ja koulutusmateriaalit, joiden pohjalta voit syventää osaamistasi myös koulutuksen jälkeen.
Kenelle koulutus on suunnattu?
Koulutuksesta on apua, jos asiakkaan palvelu digikanavissa on vielä lapsenkengissä tai tuntuu, että asiakaskokemus yrityksen kanavissa vaatii työstämistä. Koulutus sopii esimerkiksi sosiaalista mediaa hoitavalle inhouse-työntekijälle tai markkinoinnista vastaavalle, jonka tehtävänä on ohjata asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen muodostumista yrityksessä ja/tai yhteistyökumppaneiden kanssa. On hyötyä, jos osallistujalla on pääsy somekanaviin ja Google Analyticsiin, mutta se ei ole pakollista. Osallistujan tulisi ymmärtää sosiaalisen median perusteet sekä pääpiirteet verkkosivuylläpidosta.
Ajankohta ja hinta
Kouluttaja: Laura Ylitalo
Hinta: 250 eur + alv.
Ilmoittautuminen: viimeistään ti 10.9. Peruutukset viimeistään 10.9.
Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.